Dagens profil i NIF


#11Christer Bodin Aka "The next one"

Ålder:27 Längd:187 Vikt:83
Moderklubb: Järpens IF Antal säsonger i Nälden:5
Position: FW Tidigare klubbar: ÖIK Järpens IF
Yrke:Slacker
Favorit Dryck:Cöla Favorit mat:Äter sällan
Senaste Cd skivan du köpte: Ett sommarlov
Bästa hockeyminne: Comebacken 2010
Om jag skulle bli draftad, Skulle jag vilja bli draftad av: Penguins
Varför dom?: The Kid!
Om jag inte bodde i Sverige då skulle jag bo i: Norge
Nyförvärv till Nälden, Vem som helst?:Röstarn
NHL spelare jag liknar i spelstilen:Edler
Vem är största snidaren i laget:Jolle (Jonas Ekeling)
em spelar fulast:Mosan
Den jag helst vill ha i bastun efter träningarna är:FOFFO
Bästa blogg?:Naldenhockey.blogg.se


Kommentarer
Postat av: raim

MF!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-09 @ 22:34:57
Postat av: raim

MF!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-09 @ 22:35:21
Postat av: Pape

Supersuperface!

2010-12-10 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0