Dagens profil i NIF


#12 Tobbe "Hibbert" Ejenstam
Ålder:22  Längd:175cm   Vikt:87kg
Moderblubb: Nälden   Antal säsonger i NIF:15
Yrke: Entreprenör
Favorit dryck: JD Favorit mat: Tacos
Bästa hockeyminne: När vi låste in "Tigern" i omklädningsrummet av misstag Svensta borta (2003). Han satt där hela andra perioden och var inte så glad när vi kom in i periodpausen igen.
Lyssnar helst på i omklädningsrummet?: Norrings pluggsnack
Om jag skulle bli draftad så skulle jag helst bli draftad av: Töva Tigers
Varför just dom ?: Verkar sköna
Nyförvärv till Nälden, vem som helst?:Micke Elofsson
Om jag inte bodde i Sverige då skulle jag bo i: Holland
NHL spelare jag liknar i spelstilen?:Z
Vem är den största snidaren i NIF?: Jonken
Vem är den bästa snipern i NIF?: Matte Lindgren
Vem spelar fulast?: Mosan
den jag helst skulle ha i bastun efter träningarna är: Heidi Klum


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha. skön hibbert!!!

2010-12-28 @ 13:10:33
Postat av: Krigarn-Maradona Pizarro

Skelögd?

2010-12-28 @ 14:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0