Dagens profil i NIF


#47Henrik "Raim" Ring

Ålder:25 Längd:191cm Vikt:94kg
Moderklubb:ÖIK Antal säsonger i NIF:5
Position: Back
Tidigare klubbar: ÖIK, Jämtland Hockey, Järpens IF, Montpellier Vipers
Yrke: Vaktmästare/Snöplogare
Favorit Dryck: Päronsoda    Favorit mat:Pizzaland
Senaste Cd jag köpte: Robyn- Do you really want me
Bästa hockeyminne: Norring 1+1 mot Jämtland hockey
Lyssnar helst på i omklädningsrummet: Bidarn och Ejen
Om jag skulle bli draftad, skulle jag helst bli draftad av: Pittsburgh Penguins
Varför just dom?:Lira med Bidarn
Om jag inte bodde i Sverige då skulle jag bo i: Grekland
Nyförvärv till Nälden, vem som helst:  Erik Färnström, Martin Berg
NHL spelare jag liknar i spelstilen: Steve "Stamer" Stamkos
Vem är den största snidaren i laget: Ecke
Vem är den bästa snipern i laget: Matte "moffa" Lindgren
Vem spelar fulast: Mosan givetvis
Den jag helst vill ha i bastun efter träningarna är: Matte Lindgren/Langis
Övrigt:raimo12 på betapet, love666boy på lunar, Henrik Ring på facebook,

Kommentarer
Postat av: Mosan

fräsch bild ändå...

2010-12-21 @ 16:22:14
Postat av: en tjej

skulle ju

2010-12-21 @ 16:31:43
Postat av: marraN

hur lite hade du spytt innan denna bild togs, henke?

2010-12-21 @ 18:37:46
Postat av: Kalle

Det roliga är att kamf var ganska nykter när denna bild togs. Men å andra sidan så e det inte konstigt att hank är sliten efter ännu en tuff arbetsvecka på p-huse..

2010-12-22 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0