Dagens profil i NIF


#55 Kalle "Burken" Burman

Ålder:29 Längd:175cm Vikt:80Kg
Moderklubb:Ekerö IK Antal säsonger i NIF:4
Position:FW
Tidigare klubbar: Ekerö IK, Skå IK, Brunflo IK, Järpens IF
Yrke:Studerande
Dricker helst: Kranvatten Äter helst:Burgers
Bästa Hockeyminne: När Larionov spelade med Brunflo
Lyssnar helst på i omklädningsrummet: Historier om Norrings storhets tid
Om jag skulle bli draftad, skulle jag helst bli draftad av: Detroit
Varför just dom?:Verkar mysigt där
Om jag inte skulle bo i Sverige då skulle jag bo i: Finland, Verkar mysigt
Nyförvärv till Nälden, vem som helst?: Johan Jönsson (Legend)
NHL spelare jag liknar i spelstilen: Pavel Bure
Vem är den största snidaren i Nälden?: MR P-hus, Henke Ring
Vem är den bästa snipern i Nälden?: Jonas "Fimpen" Ekeling
Vem spelar fulast?: Christian Moberg AKA:kroken AKA:Hakarn
Den jag helst vill ha i bastun efter träningen:Åke Eriksson
Övrigt: NYA GLADA NÄLDEN!

Kommentarer
Postat av: Mosan

Face!

2010-12-20 @ 15:04:56
Postat av: raim

fuck

2010-12-20 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0